מיני מחפרון מחיר

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

מיני מחפרון מחירמיני מחפרון הוא מבין כלי העבודה בתחום הבנייה המבוקשים ביותר. כיום ענף הבנייה נמצא בשגשוג, ויש לא מעט תהליכים של פינוי בינוי ותמ"א בשטחים בנויים. בכדי לאפשר כניסת כלי צמ"ה לאזורים צפופים אנחנו צריכים לבחור את כלי עבודה מתאימים. מיני מחפרון נחשב לאחד מבין הכלים האלה, ניתן לנווט איתו בצורה נוחה באזורים בנויים, הוא אינו גדול אך מצד שני יכול לשאת משקלים כבדים. 

מיני מחפרון מחיר – מה זה?

מיני מחפרון נקרא גם "באגר", מדובר על כלי עבודה המשמש בענף הבנייה. הוא יעיל למגוון רחב של שימושים עליהם נרחיב בהמשך, הוא מתאים לשטחים בנויים בעיקר אך מה שמאפיין אותו הוא הזמינות של כלי העבודה גם במקומות צפופים בהשוואה לכלי צמ"ה אחרון. מיני מחפרון עונה לנו על התמודדויות בזמני עבודה כגון חפירה, חציבה ומתאים גם לשימוש עירוני. הכלי נועד להחליף פעולות שעל פניו יכולות להתבצע באופן ידני, אך משך זמן העבודה וכמות העובדים הנדרשת לביצוע אותה מלאכה תהיה גבוה בהרבה. יש להתאים את השימוש בבאגר לסוג העבודה, מכיוון שמיני מחפרון לא מתאים לכל סוגי העבודות. 

ניתן לשכור או לרכוש מיני מחפרון, ההבדל הוא כמובן בעלויות, אחסון, אחזקה וביטוח. כאשר אתם שוכרים מיני מחפרון יש לכם את האפשרות לשכור את הכלי לפי שעה, לפי יום, תעריף שבועי וחודשי. חשוב להדגיש שניתן גם לשכור את שירותיו של מפעיל באותו מקום. משך יום עבודה סטנדרטי הינו 8 שעות, עבור כל שעה נוספת תאלצו לשלם בנפרד לפי שעה (כאשר מדובר על השכרה יומית). כאשר מדובר על השכרה שבועית או חודשית, כלי העבודה נשאר אצלכם ובשביל למשוך עוד שעות עבודה תצטרכו להוסיף תשלום עבור מפעיל הכלי.

מיני מחפרון בנוי בצורה המאפשרת לו להשתלב באתרי בניה, והוא דומה בתכונותיו לבובקט. מיני מחפרון בנוי בצורה בה יש לו כף חפירה בגדלים שונים, ופטיש חציבה. כיום תוכלו לשכור מיני מחפרון המאפשר גם שינויים בהרכב שלו, אך חשוב לבחור היטב את החברה ממנה אתם שוכרים ולראות מה היא יכולה להציע לכם כדי לייעל את העבודה בצורה טובה. 

מיני מחפרון מחיר – שימושים

מיני מחפרון נחשב לכלי צמ"ה קטן במיוחד, אך מה הייעוד שלו? יש לא מעט עבודות בתחום הבנייה שהגישה אליהן פחות נוחה ולעיתים גם בלתי אפשרית לכלי צמ"ה בגודל סטנדרטי. לדוגמא, כלי צמ"ה גדולים נועדו כדי להכשיר שטחים לבניינים, סלילת כבישים ועבודה בתנאים חקלאיים. מנגד, כלי צמ"ה קטנים כמו מיני מחפרון, בובקט ואחרים נועדו כדי לאפשר עבודה בשטחים שהם בנויים למחצה, תהליכי תמ"א 38, חפירת תעלות תקשורת, חפירת תשתיות (מים, חשמל, גז), חפירת בריכות שחיה ביתיות, עבודות משק, הכנת יסודות, יישור משטחים, שינוע של חומרי עבודה, הריסת מבנים, פינוי פסולת ואף כרייה וריסוק בטון.

מיני מחפרון נועד כדי לתת מענה לעבודות מורכבות, אם ניקח אחת מבין הדוגמאות שציינו נוכל לראות שלאחר שלבי הריסת מבנה אנחנו צריכים לפנות את הפסולת למקום מסוים או להעמיס את הפסולת על גבי משאית המיועדת להגיע לאתרי פסולת. בעבר מי שהיה מפנה את הפסולת אלו הם עובדי הבניין, אתם יכולים לתאר לעצמכם את משך זמן העבודה בה היו צריכים להעביר את הפסולת. מנגד, מיני מחפרון מאפשר לנו העברת פסולת באמצעות כף קדמית ישירות למשאית או לאחסון במקום אחד תוך פרק זמן קצר.

כמה עולה מיני מחפרון?

סוג כלי עבודה השכרה רכישה הערות
מיני מחפרון (באגר) 250-350 ש"ח 80,000-350,000 ש"ח  השכרה שעתית
מיני מחפרון גלגלים 1,200-2,000 ש"ח 35,000-50,000 ש"ח (מעל 10 שנים על הכביש) השכרה יומית (כולל מפעיל)
מיני מחפרון זחלי 1,500 ש"ח-2,400 ש"ח 45,000-70,000 ש"ח (מעל 10 שנים על הכביש) השכרה יומית (כולל מפעיל)
מפעיל מיני מחפרון 100-300 ש"ח שכר שעתי 250-700 ש"ח שכר יומי תשלום חודשי למפעיל מיני מחפרון הינו החל מ-8,000 ש"ח
הובלת מיני מחפרון באזור העבודה המחיר להובלה נע בין 250 ש"ח ועד 600 ש"ח בהתאם למיקום בו אתם נמצאים.

על פי מה נקבע המחיר?

כשאתם עומדים מול השכרה או רכישה של מיני מחפרון, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא הכוח של כלי העבודה וכמו כן, משקלו. המשקל והכוח מעידים על עומק הבור שניתן לחפור, לרוב נרצה לפחות 12 מטרים. מיני מחפרון עוצמתי יותר יכול גם להגיע לעומק של עד 14 מטר. כמו כן, האם קיימות מערכות הידראוליות לכלי העבודה אותו אתם מתכוונים לשכור? מערכות הידראוליות יכולים להיות מערכות שמונעות טלטולים, להבים זוויתיים, אפשרויות כיוון שונות ואחרים.

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
התקשרו עכשיו