השכרת מחפרון מחיר

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

השכרת מחפרון מחיראם גוללתם באינטרנט אחר מושג כמו השכרת מחפרון מחיר, אתם יודעים בדיוק אילו כלים הנדסיים אתם צריכים, לאילו מטרות ומה צפי סיום הפרויקט. אם לא, חשוב לדעת כי נתונים אלו ישליכו על מחירי השכרת מחפרון מסוגים שונים. הנה מה שחשוב לדעת על השכרת מחפרונים מחירים, המשיכו לקרוא. 

למצוא באינטרנט מידע לגבי השכרת מחפרון זה דבר אחד, אבל זה דבר אחר לגמרי למצוא את החברה הנכונה לשכור ממנה את המכונה. בסופו של דבר, השכרת כלים הנדסיים משמשים למטרות שונות, אבל כמעט תמיד הם צריכים לעמוד בעומסי עבודה כבדים. לכן, חשוב לשכור את המחפרון מחברה אמינה שמשכירה ללקוחותיה כלים אמינים וחזקים. בתוך כך, אלו הם ההיבטים שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים חברת השכרת מחפרונים:

  • אמינות: חשוב לוודא שהחברה מוכרת בארץ ומספקת שירות מהימן. 
  • תחזוקה: מומלץ קודם כל לוודא שהכלים שהחברה משכירה מתוחזקים וחזקים. 
  • סוג מחפרון: חשוב לוודא את תאימות המחפרון לסוג העבודה הנדרשת.
  • סוג הזרוע: יש לבחור בין מחפרונים עם כף, דחפור, פטיש אוויר או מקדח קרקע.
  • עוצמה: יש לבדוק כמה כ"ס יש למחפרון והאם הוא עוצמתי דיה לביצוע העבודה. 
  • הנעה: בעוד שישנם מחפרונים זחליים, חלקם גם מאובזרים הנעת גלגלים. 
  • משטח ציר ותמרון: יש לוודא כי המחפרון יכול לבצע צידוד שלם של 360 מעלות. 

שלב 1 בהשכרת מחפרון: התאמת הכלי לעבודה 

השלב הראשון של השכרת מחפרון מחיר או כל כלי הנדסי מכל סוג הוא: להבין איזה סוג כלי בדיוק צריך לעבודה ומהי מהות העבודה עצמה. מצד אחד, ניתן לשכור מחפר קטן, מה שעשוי להיות אידיאלי לעבודות חפירה קטנות או פרויקטים בתוואי שטח קלים. במקרים אלו, יהיה כדאי לשכור מחפרון עם הנעת גלגלים. 

מצד שני, אפשרי גם לשכור מחפר זחל גדול יותר עם כף וזרוע המתאימים יותר לחפירה כבדה ועבודות בנייה או הריסת מבנים, שינוע חומרים כבדים ועוד. מחפרים אלו, אשר מצוידים בהנעה של זחל (ולא גלגלים), הם מחפרונים ומחפרים שמותאמים עבור עבודות בתוואי שטח קשים. למשל, כמו עבודות שטח הכרוכות בנסיעה על סלעים. 

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את העוצמה של המחפרון, כלומר את עוצמת המנוע ואת עוצמת פעולת הזרוע שלו. בדומה לטרקטורים אשר מיוצרים עם 500 כ"ס ומעלה, גם מחפרונים צריכים להיות כלים מספיק עוצמתיים כדי לבצע עבודות הנדסיות מורכבות. 

שלב 2 בהשכרת מחפרונים: בדיקת הגורם הסביבתי

כאשר מדובר על השכרת מחפרון מחיר, יש לקחת בחשבון את האלמנט הבטיחותי בסוג העבודה הנדרשת. לא פעם, מחפרונים נשלחים לבצע עבודות מסוכנות מאוד. למשל, מחפרונים בשימוש צה"ל מגיעים לאזורי השטחים ונהגיהם נאלצים להתמודד עם סיטואציות מורכבות למדי. במקרים אלו, חשוב לוודא כי הגורם הסביבתי לא יהיה עשוי להוות כשל בביצוע העבודה או המשימה. אם יש צורך בכך, מומלץ לשכור מחפרון ממוגן או משוריין. 

מחפרונים משוריינים נועדו לעמוד בעומסי עבודה גבוהים מאוד, מה שהופך אותך מושלמים עבור עבודות בסיכון גבוה. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי עלות הפעלת המחפרון במקרים אלו תהיה גבוהה יותר. זאת, בשל הסיכון שלוקח על עצמו מפעיל המחפרון. לאחר מכן, אפשר להתקדם לשלב השלישי בהשכרת הכלי – בדיקת תחזוקתית.

שלב 3 בהשכרת מחפרון: בדיקה תחזוקתית של הכלי 

רגע לפני ששוכרים מחפרון או מחפר גדול, חשוב להבין כי תחזוקת מחפרונים מהווה אלמנט מפתח בבחירת הכלי הנכון. בתוך כך, אחד הדברים שחשוב לעקוב אחריו הוא הנושא של בדיקות שוטפות. במהלך בדיקות שוטפות של מחפרונים, מבצעים את הפעולות הבאות:

  • אבחונים ואיתור של נזילות מים ושמן. 
  • בדיקת נזילות שמנים הידראוליים. 
  • גילוי כללי של כל סימני נזק שונים. 
  • איתור התרופפות של ברגים במחפרון. 
  • בדיקת שחרור של צירים.
  • וידוא תקינות זרוע המחפר.
  • בדיקות הנוגעות לתקינות ציר המשטח (עליו מותקנת הזרוע וכן המנועים).
  • בדיקות טכניות כלליות. 

לאחר שמוודאים כי הכלי עבר את כל הבדיקות הנדרשות, אפשר להמשיך הלאה לבדיקת מחירי השכרת מחפרון. הנה השכרת מחפרון מחיר מומלץ, וגם מחירים ממוצעים להשכרת כלים הנדסיים נוספים. 

השכרת מחפרון מחיר – מחירון מחפרונים

כאמור, ישנם סוגים שונים של מחפרונים הנועדו למטרות שונות, כאשר מחיר השכרת מחפר קטן הידראולי זחלי 23-28 טון, ינוע בין כ-400 – 550 ₪ לשעת עבודה. אם מעוניינים לשכור מחפר גדול, מחיר מחפר הידראולי זחלי 29-350 טון ינוע בין כ-440 ₪ – 570 ₪ בממוצע. כמו כן, אם העבודה אינה בסדר גודל גדול, אפשר גם לשכור בובקט בעלויות ממוצעות של כ-1,200 – 1,600 ₪ ליום. 

עדיין מבולבלים, ולא יודעים באיזה סוג כלי הנדסי לבחור? יודעים בדיוק מה אתם צריכים, ורק נותר לכם לקבל הצעת מחיר מנצחת להשכרת מחפרון? כך או כך, צוות TRACTORS ישמח לספק לכם ייעוץ ללא התחייבות ומחירים מנצחים. 

השאירו פרטים כעת לקבלת מחירים מדויקים עבור סוג העבודה הנדרשת לביצוע. 

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
התקשרו עכשיו