כל המידע על השכרת מיני מחפרון

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

השכרת מיני מחפרוןעומדים לפני פרויקט בניה? סביר להניח שתצטרכו לשכור מיני מחפרון או כלי עבודה אחרים השייכים למספר כלי הצמ"ה. אבל מה כל כך מיוחד במחפרון? למחפרון יש מגוון רחב של יתרונות בכל שלבי הבניה, הריסת מבנים, עבודות עפר, עבודות כביש ורבים אחרים. ריכזנו עבורכם את כל המידע אליו אתם נדרשים לפני השכרת מחפרון קטן.

מיני מחפרון להשכרה – האם אתם צריכים את זה?

מחפרון הוא כלי עבודה פופולרי, הוא נכלל תחת ציוד הנדסי ואולי תוכלו לראות אותו תחת טרקטור, אך כאן מדובר על כלי עבודה הרבה יותר קטן. מיני מחפרון מאפשר לנו גישה לתנאי עבודה שונים בהתאם לסוג המחפרון אותו בחרנו. למיני מחפרון יש זרועות הידראוליות, ובאמצעותן נוכל להחליף חלפים ולהיעזר בכלי לשימושים שונים בתנאי עבודה שונים. המחפרון יכול להיות ממונע על גלגלים או זחל. כאשר מדובר על מיני מחפרון על גלגלים נוכל לראות הבדלי גדלים בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים כאשר הגלגלים הקדמיים יהיו קטנים יותר. 

בחלקו הקדמי של המיני מחפרון ישנה זרועה עם את חפירה המופעלת באמצעות לחץ הידראולי, היא יכול להגיע למרחקים שונים, להסתובב על ציר וכמו כן, לשנות זוויות עבודה. השימוש הנפוץ ביותר למיני מחפרון הוא לאיסוף עפר ופינוי פסולת. בחלק האחורי של מיני מחפרון ישנו יעה המשמש לאיסוף וכמו כן, לשיטוח קרקעות. היתרון המשמעותי של מיני מחפרון הוא שנוכל להחליף את החלק הקדמי בהתאם לצורך שלנו, ובכך לאפשר למיני מחפרון לשמש אותנו גם בתור באגר. כדי להפעיל מיני מחפרון אנחנו צריכים להיעזר בבעל מקצוע שיש לו רישיון, אך זה לא מגיע ביחד – אתם יכולים לבקש בהתאם לתנאים הבאים השכרת מיני מחפרון: השכרה יומית, השכרה חודשית, השכרה שבועית, השכרה שעתית, השכרה ללא מפעיל והשכרה עם מפעיל.

כמה עולה לשכור מיני מחפרון?

המחיר של השכרת מיני מחפרון תלוי במספר דברים: יצרן, תקופת השכרה, סוג המיני מחפרון ותכונות. ישנם שני סוגים עיקריים של מיני מחפרון כאשר השוני ביניהם נקבע בין השאר לפי אופן התנועה. מיני מחפרון יכול לנוע על גבי זחל או גלגלים כפי שציינו. ההבדל בין השימושים הוא בהתאם לתנאי השטח, כאשר מיני מחפרון עם זחל נועד למקומות יותר חקלאיים ומקומות שהם אינם מישוריים, לדוגמא מקומות הרריים או עם גבעות קטנות. מנגד, מיני מחפרון על גלגלים יותר פעיל ברחבי העיר, במקומות בנויים, בתהליכי תמ"א 38 וכד'. 

בנוסף, עלות ההשכרה נקבעת בין היתר אם בחרתם לשכור שירותי מפעיל מיני מחפרון או ללא שירותי מפעיל. אם נשווה את המחירים נראה שעלות מפעיל מיני מחפרון לחודש תנוע בין 8,000 ש"ח ועד 12,000 ש"ח. אם אנחנו נבחר לשכור שירותי מפעיל לפי תעריף יומי, המחיר של השכרת מיני מחפרון יהיה בעלות של כהחל מ-400 ש"ח ליום. ריכזנו עבורכם מחירון עבור מיני מחפרון להשכרה.

נדגיש, השכרת מחפרון קטן הוא נושא מגוון, מכיוון שאנחנו צריכים לשקול התאמה מלאה של המחפרון ביחס לשימוש שלנו. מה זה אומר בפועל? לכל מיני מחפרון יש תכונות כמו עומק חפירה, שינוע וכוח. בדרך כלל המחיר נקבע גם ביחס ליכולת עומק החפירה שלו, כאשר המחיר הגבוה מתייחס למיני מחפרון שמגיע לעומק של 14 מטר, בעוד המחיר הנמוך יותר יהיה עבור מיני מחפרון שמגיע לעומק של 10 מטרים.

קראו עוד: השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחיר

השכרת מיני מחפרון: מחירון

סוג כלי עבודה השכרה הערות
מיני מחפרון  250-350 ש"ח השכרה שעתית
מיני מחפרון על גלגלים 1,200-2,000 ש"ח השכרה יומית (כולל מפעיל)
מיני מחפרון זחלי 1,500 ש"ח-2,400 ש"ח השכרה יומית (כולל מפעיל)
מיני מחפרון על גלגלים 900-1,500 ש"ח השכרה יומית ללא מפעיל
מיני מחפרון זחלי 1,200-1,800 ש"ח השכרה יומית ללא מפעיל
מפעיל מיני מחפרון 100-300 ש"ח שכר שעתי תשלום חודשי למפעיל מיני מחפרון הינו החל מ-8,000 ש"ח
הובלת מיני מחפרון באזור העבודה המחיר להובלה נע בין 250 ש"ח ועד 600 ש"ח בהתאם למיקום בו אתם נמצאים.

האם עדיף לרכוש מחפרון קטן?

בסופו של דבר המטרה שלנו היא לייעל את רווחיות הפרויקט. האם בשביל לייעל את רווחיות הפרויקט נצטרך לרכוש מחפרון קטן או לשכור אחד? התשובה נתונה לשינוי, השאלה היא מה היקף הפרויקט שלכם, והאם יש לכם פרויקטים עתידיים. בנוסף, אתם צריכים לזכור שהשימוש במיני מחפרון הוא רק לחלקים מסוימים בתהליך הבניה או ההריסה ולכן, לא תמיד משתלם לרכוש מחפרון קטן. יש לקחת בחשבון עלויות תחזוקה, ביטוח, מפעיל פרטי, דלק, שינוע, הובלות ועוד. בשביל לקבל את התשובה עליכם לבדוק מה תדירות השימוש שלכם במחפרון לאורך השנה, רוב הקבלנים לא רוכשים מיני מחפרון למעט קבלנים שעובדים בהיקף רחב. 

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
התקשרו עכשיו