השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחיר

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחירעבור השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחיר נמוך יותר ולכן, רבים בוחרים לוותר על שירותי מפעיל. עם זאת, בשביל לעבוד על מחפרון יש דרישה להחזיק ברישיון מתאים, ועבודה ללא רישיון מונעת מכם ביטוח. השימוש במיני מחפרון אינו מורכב ולכן, רבים בוחרים להוציא בעצמם רישיון מאשר לשלם למפעיל תשלום חודשי או יומי. אבל כמה עולה השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל? הנה כל הפרטים. 

השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחיר – מה זה מיני מחפרון?

מיני מחפרון הוא כלי עבודה שנועד לתת מענה בשלבי הבנייה השונים. שמו נקרא מיני מחפרון בשל גודלו, הוא דומה בתכונותיו לטרקטור, ואך חלק יכולים לכנות אותו "באגר". מיני מחפרון מבצע עבודות שונות כמו שינוע, הריסת מבנים, חפירת תעלות תקשורת, חפירת תעלות לתשתיות מים, חפירת תעלות לתשתיות חשמל, גז, חפירה לבריכות שחייה, הכנת יסודות, פינוי פסולת, ריסוק בטון ועוד רבים אחרים.

מיני מחפרון יכול להזכיר במראה שלו טרקטור קטן, היתרון המשמעותי הוא שאותו טרקטור יכול להגיע לממדים מאוד קטנים, לדוגמא הגובה שלו יכול להיות כמטר וחצי ובכך נוכל להיכנס איתו למקומות עם תקרה נמוכה. מיני מחפרון יכול להגיע בצורות שונות, אך בדרך כלל מה שמאפיין אותו היא כף החפירה שנמצאת בחלקו הקדמי. יש דגמים שמגיעים גם עם חלק הידראולי אחורי וכמובן מייצבים שמונעים נפילה במקומות לא יציבים. את המיני מחפרון מפעילים עם זרועה הידראולית וכדי לחסוך במקום בדרך כלל המיני מחפרון מגיע ללא תא נהג סגור, אלא מושב בלבד. 

ישנם שני סוגים עיקריים של מיני מחפרון, האחד הוא עם זחל והשני הוא על גלגלים. בדרך כלל מחפרונים על זחל יוכלו לענות על צרכים יותר ספציפיים מכיוון שהזחל פחות תופס מקום בהשוואה לגלגלים. שימוש במיני מחפרון זחלי נועד למקומות עם עפר, מקומות מטולטלים וכד'. ניתן יהיה להחליף את הכף הקדמית בהתאם לשימוש שלכם.

איך בוחרים מיני מחפרון?

קיים היצע רחב של דגמי מיני מחפרון, ההבדל בין הסוגים השונים הוא לאו דווקא במבנה ובתכונות של המחפרון, אלא גם ביצרן. כיום היצרנים הבולטים בשוק הם: חברת בובקט, קאטרפילר, IHI ואחרים רבים. כאשר אתם בוחרים מיני מחפרון תצטרכו לעיין במפרט הטכני של הכלי, כמו לדוגמא הגודל שלו. מיני מחפרון נועד כדי לתת מענה למקומות צפופים, אך יש מקומות שגם הם צפופים ותצטרכו לבחון את הכלי המתאים ביחס לממדים. מעבר לכך, נרצה לראות כוח חפירה ולאיזה עומק חפירה יכול להגיע המיני מחפרון.

ישנם עוד נתונים שחשוב לשקול, כמו ספיקת המשאבה ההידראולית, נפח נוזל, משקל הכלי, כוח סוס, טווח הגעה אופקי, מהירות סיבוב על ציר, מהירת נהיגה וגובה מרבי. כמובן שאתם לא צריכים למדוד את כל הנתונים האלה אחד על אחד, אבל חשוב להכיר ביכולות של הכלי כדי שתוכלו לדעת לדוגמא עד כמה הוא נכון לכם לשינוע, או הצורך הקיים שלכם במיני מחפרון. כאשר אתם פונים לחברה מסוימת בשביל השכרת מחפרון ללא מפעיל תוכלו לקבל גם ייעוץ בהתאם לשימוש שלכם.

השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחיר – כמה זה עולה

כשאתם בוחרים לשכור מיני מחפרון אתם תוכלו לקבל את ההחלטה אם לשכור גם שירותי מפעיל מיני מחפרון, או לשכור את כלי העבודה לבדו. אם יש לכם רישיון וידיים עובדות, אין שום סיבה שבגללה תצטרכו לשכור שירותי מפעיל מחפרון. רוב קבלני הבנייה יכולים להוציא מטעמם עובדים קבועים לרישיון על כלי עבודה וכך יוכלו אותם עובדים לבצע את המלאכה בזמן העבודה. אם תבחרו לשכור שירותי מפעיל, המחיר אותו תצטרכו לשלם מדי חודש יהיה החל מ-8,000 ש"ח או שכר יומי שמתחיל מכ-450 ש"ח. 

השכרת מיני מחפרון ללא מפעיל מחיר – מחירון

סוג השכרה יומית שבועית חודשית
מיני מחפרון החל מ-700 ש"ח החל מ-2,000 ש"ח (מוטב להדגיש שכמעט ולא ניתן לשכור לשבוע) החל מ-450 ש"ח ליום

 

בדרך כלל כאשר תרצו לבחור במיני מחפרון של יצרן ותיק (מותג), המחירים יהיו גבוהים ויתחילו מכ-900 ש"ח ליום. מעבר לכך, יש הבדל בין סוגי המיני מחפרונים כפי שציינו והמחירון מתייחס למחיר הנמוך ביותר שתוכלו למצוא מבין כל הסוגים. זאת אומרת, מה שאנחנו רואים עכשיו הוא מיני מחפרון על גלגלים עם כוח יחסית נמוך שכן יכול להתאים לסוגי פרויקטים שונים. 

הבדל המחירים בין השכרה עם מפעיל ובין השכרה ללא מפעיל לרוב יהיה בטווח של 500 ש"ח הבדל, לעיתים אף יותר. יש לקחת בחשבון עלויות הובלה שהן כ-250 ש"ח, במקרים של הובלה שאינה באזור המחיר יכול לעלות על 500 ש"ח. חשוב להדגיש, כאשר אתם בוחרים מיני מחפרון יש לוודא היטב שקיימת עליו אחריות, בחנו איך הוא נראה טרם השימוש כך שברגע שיחזור לחברה לא יהיו בעיות כאלה ואחרות. 

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
התקשרו עכשיו