מחיר יום עבודה מחפרון

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

מחיר יום עבודה מחפרוןמחיר יום עבודה מחפרון נקבע בהתאם למשתנים רבים. מחפרון הוא מבין כלי העבודה הנפוצים ביותר באתרי בנייה, יש לו גישה מאוד נוחה לאזורים קטנים. מעבר למחפרון, ניתן למצוא גם מיני מחפרון שהוא אפילו יותר קל לתמרון במקומות צרים והוא למעשה מובנה לעבודה במקומות צפופים. מכיוון שהשימוש כל כך נפוץ, אבל רק בשלבים מסוימים של בנייה רבים בוחרים לשכור מחפרון ולא לרכוש אחד. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מחיר יום עבודה מחפרון.

מה הוא מחפרון?

מחפרון הוא שמו השני של בובקט, מדובר על כלי עבודה פופולרי בתחום הבנייה, עבודות עפר, כבישים ופרויקטים של הנדסה שונים. מחפרון יכול לשמש אותנו להריסה, שינוי של פסולת, שינוי של חומרי בנייה, חפירה, סלילת מדרגות, חפירת צנרת ועוד אפשרויות רבות נוספות ולכן, הפך לכלי מאוד פופולרי. שימו לב, ישנם שני סוגים של מחפרונים, האחד הוא מחפרון סטנדרטי והשני הוא מיני מחפרון – השוני ביניהם בא לידי ביטוי בתכונות השונות ואפשרויות החלפת החלקים וכמו כן, בגודל.

המחפרון בנוי משלושה חלקים, הוא דומה לטרקטור עם תא נהג יחיד, גלגלים/זחל ומנוע. ניתן להחליף את החלקים המותקנים על גבי המחפרון, ישנם שני חלקים – בחלק הקדמי ישנו את היעה ואילו בחלק האחורי נוכל למצוא את המחפר. היעה בנוי מכף חפירה עמוקה, היא מאפשרת לנו לשנע פסולת וחומרי גלם, ביצוע עבודות עפר ועוד. מי שיכול להפעיל את המחפרון הוא אדם עם רישיון מתאים לכלי עבודה מסוג זה. הפעלת המחפרון היא באמצעות ג'ויסטיק, ניתן להחליף לרוב רק את החלק האחורי בכלים שונים, כמו כלי חפירה, יישור ואחרים. 

מחיר יום עבודה מחפרון – כמה זה עולה?

יש הרבה משתנים בנוגע למחיר אותו נשלם בסופו של דבר ליום. ההבדלים נעים בין סוג המחפרון אותו בחרתם, ובין האם נעזרתם בשירותי מפעיל או לא. כמו כן, יש לקחת בחשבון את סוג המחפרון לאו דווקא לפי תכונותיו, אלא לפי מצבו (כמו יצרן, שנת ייצור ואחרים). כיום הפער אינו משמעותי מכיוון שיש תחרות יחסית גדולה בתחום ההשכרה, אבל האם כדאי לכם לרכוש מחפרון? על זה נרחיב בהמשך. 

בכל הנוגע להשכרת מחפרון, מחיר יום עבודה מחפרון נע בין 1,400 ש"ח ועד 2,000 ש"ח ליום, כולל שירותי מפעיל. טווח המחירים נתון לשינוי בהתאם להובלה, בהתאם לכמות שעות העבודה, בהתאם לסוג המחפרון וסוג כלי ההחלפה הנדרשים. אם תרצו לשכור מחפרון ליום אחר ללא מפעיל, המחיר ינוע בטווח נמוך יותר בשיעור של 1,000 עד 1,400 ש"ח.

מחיר יום עבודה מחפרון – מה זה יום עבודה?

חשוב להכיר את האותיות הקטנות, וכאשר אתם שוכרים מחפרון בדקו מול החברה מה בדיוק כולל יום השכרה, ומתי יש להחזיר את כלי העבודה. בדרך כלל, ובמיוחד כאשר אתם שוכרים שירות של מפעיל משך יום העבודה ינוע בין 8 ועד 10 שעות לכל היום (שעות נוספות). שעות העבודה כוללות תנאי העסקה הולמים, ביניהם גם חצי שעה הפסקה, תשלומי נסיעות וכד'. מנגד, אם אתם לא בוחרים מפעיל שילווה אתכם לאורך כל היום, אתם תוכלו לקבל את המחפרון לאורך כל היום ובהתאם לזמן ההובלה שנקבע. יש חברות שלרוב יום עבודה הוא 8 שעות, עבור כל שעה נוספת התעריף לא יהיה יומי, אלא שעתי. המחיר לשעה נוספת נע בין 200 ש"ח ועד 350 ש"ח – בדקו מול החברה. 

האם כדאי לרכוש מחפרון?

עבור מחיר יום עבודה מחפרון יש תשלום קבוע שנע בטווחים שציינו, אבל האם לטווח הארוך משתלם לכם לרכוש מחפרון? המחיר של מחפרון נע בטווח רחב ונקבע בהתאם ליצרן, זמן על הכביש והאם מדובר על מחפרון עם גלגלים או זחל. בדרך כלל המחירים מתחילים מכ-20,000 ש"ח עבור מחפרון פשוט שנמצא מעל 10 שנים על הכביש. מנגד, אם אתם תרצו לרכוש מחפרון יד שניה במצב יחסית חדש, המחיר אותו תשלמו יהיה החל מ-65,000 ש"ח. לכן, אתם צריכים להסתכל לטווח הארוך ולהחליט האם משתלם לכם לרכוש או לשכור מחפרון. יש לציין, חשוב לקחת בחשבון גם את אחזקת המחפרון, אחסון, טיפולים וביטוח. כמו כן, השכרת שירותי מפעיל חודשיים הם החל מ-8,500 ש"ח לחודש.

האם משתלמת השכרה לפי שעה או יומית?

כדי להחליט האם משתלם לכם לשכור לפי שעה או לפי יום תצטרכו לערוך השוואת מחירים. בתוך השוואת המחירים הכניסו גם את עלות ההובלה שלרוב מתחילה מכ-250 ש"ח. אם יש לכם אפשרות להוביל את המחפרון באופן עצמאי תוכלו לעשות זאת (אך אין לכם ביטוח על זמן ההובלה). בדרך כלל כבר עדיף לשכור ליום מאשר לשעה כיוון שרוב המקומות לא מאפשרים השכרה לשעה בודדת או שעתיים, ומעבר לשעות אלו המחיר לשעה לפי השכרה יומית משתלם יותר.  

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
קבלן שיפוצים
מה המחיר של הסמכת קבלן שיפוצים?

כל לקוח פוטנציאלי שרוצה לעשות פרויקט בנייה מחפש קבלן שיפוצים מוסמך ומקצועי. הדרך היעילה ביותר למצוא את הקבלן המתאים היא כמובן לחפש רק קבלנים רשומים בפנקס רשם הקבלנים. בשביל קבלנים, הרישום בפנקס פותח אינספור דלתות מקצועיות וכלכליות. אך כמה עולה הסמכת קבלן שיפוצים?

למאמר המלא »
שליטה במדחסי אוויר: המדריך החיוני שלך לבחירה ושימוש ביחידה המושלמת

ברוכים הבאים למדריך המקיף שלנו על מדחסי אוויר. בין אם אתה מקצוען או חובב עשה זאת בעצמך, ההבנה כיצד לבחור ולנצל את היחידה המושלמת היא חיונית עבור מגוון רחב של יישומים. במאמר זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על מדחסי אוויר, החל מבחירת המתאים לצרכים שלך ועד למקסום הפוטנציאל שלו.

למאמר המלא »
התקשרו עכשיו