מה המחיר של הסמכת קבלן שיפוצים?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

כל לקוח פוטנציאלי שרוצה לעשות פרויקט בנייה מחפש קבלן שיפוצים מוסמך ומקצועי. הדרך היעילה ביותר למצוא את הקבלן המתאים היא כמובן לחפש רק קבלנים רשומים בפנקס רשם הקבלנים. בשביל קבלנים, הרישום בפנקס פותח אינספור דלתות מקצועיות וכלכליות. אך כמה עולה הסמכת קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים

אגרת פתיחת בקשה לרישום כקבלן שיפוצים

במידה ואתם עומדים בכל התנאים המקדימים לרישום בפנקס הקבלנים (ניסיון, הכשרה, היעדר הרשעות ועוד), אתם יכולים לפתוח בקשה לרישום. פתיחת הבקשה כרוכה בתשלום אגרה על סך 560 ש״ח. לאחר ששילמתם המסמכים שלכם נבחנים, כאשר אתם מקבלים את האישור עליהם אתם נדרשים לבצע את מבחן רשם הקבלנים בענף שיפוצים (ענף 131).

מבחן רשם הקבלנים להסמכת קבלן שיפוצים

המבחן לקבלני שיפוצים כולל 100 שאלות הנוגעות לטווח רחב של נושאים החל מבטיחות, דרך נושאים מקצועיים, ועד לתקנות וניהול. ציון עובר במבחן ההסמכה הוא חובה על מנת לקבל את תעודת הקבלן הרשום. אף על פי שאין תשלום על ביצוע הבחינה, במצבים מסוימים היא עלולה להוסיף עלויות ולעצור את תהליך הרישום שלכם.

במידה וקבלן נכשל בבחינה הראשונה שלו, הוא יכול להגיש בקשה לבחינה חוזרת ולהמתין לפחות 60 ימים עד שיוכל לבצע אותה. אם אותו קבלן נכשל גם במבחן החוזר, יהיה עליו לבצע רישום מחדש, לשלם שוב את אגרת הבקשה לרישום בסך 560 ש״ח ולהציג הוכחות לניסיון נוסף שצבר מאז המבחן האחרון.

אגרת רישום בפנקס ורישיון קבלן

בהנחה שעברתם בהצלחה את הבחינה, עכשיו אתם מוכנים להיות קבלני שיפוצים רשומים ונשאר רק לשלם אגרת רישום בפנקס ורישיון קבלן. קבלני שיפוצים נרשמים למעשה בענף משנה מספר 131. העלות של רישום ראשון בענף משנה היא 1,845 ש״ח. בעתיד, אם תרצו להירשם בענף משנה נוסף תצטרכו לשלם 923 ש״ח על כל ענף נוסף.

קורס מקצועי להסמכת קבלן שיפוצים

כפי שכבר הבנתם, מבחן רשם הקבלנים הוא אחד מהשלבים המאתגרים בדרך לתעודת הקבלן הרשום. רק כ-15% מבין הקבלנים שמבצעים את המבחן ללא הכנה מקצועית עוברים אותו. המשמעות היא שיש קבלנים שמחכים חודשים ואפילו שנים עד שהם מצליחים להירשם בפנקס. כל זמן המתנה לרישיון קבלן פירושו פרויקטים שהולכים למתחרים והרבה כסף שהולך לאיבוד. לכן מומלץ לבצע הכנה מקצועית למבחן ההסמכה. קורס ייעודי לקראת מבחן רשם הקבלנים הוא מקפצה אדירה לידע המקצועי שלכם ולמוכנות שלכם.

קורס קבלני שיפוצים של ״מכלל הכשרה מקצועית״

״מכלל הכשרה מקצועית״ בע"מ מציעים קורס מקצועי לקראת מבחן רשם הקבלנים בענף שיפוצים (ענף 131). הקורס של ״מכלל״ מועבר על ידי מרצים מומחים בתחומם ומכיל את כל המידע שצריך בשביל לעבור את הבחינה. הקורס מתקיים באופן מקוון(אונליין) , מה שאומר שניתן ללמוד אותו בכל מקום ומכל זמן שתבחרו.

בעזרת המבנה הייחודי של קורס האונליין, אין הצורך באילוצי לו״ז ועמידה בפקקים. כך אתם יכולים לשלב את הלימודים עם שגרת העבודה העמוסה. תהליך הלמידה בקורס כולל סרטונים, שאלות תרגול ומבחני תרגול בסוף כל פרק שמאפשרים לכם לבחון את הידע שצברתם. כמובן שכל שאלה שעולה במהלך הקורס תוכלו להעלות למרצי הקורס ולקבל הסברים והבהרות. כך תוכלו להגיע מוכנים ולעבור בהצלחה את מבחן רשם הקבלנים.

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
שליטה במדחסי אוויר: המדריך החיוני שלך לבחירה ושימוש ביחידה המושלמת

ברוכים הבאים למדריך המקיף שלנו על מדחסי אוויר. בין אם אתה מקצוען או חובב עשה זאת בעצמך, ההבנה כיצד לבחור ולנצל את היחידה המושלמת היא חיונית עבור מגוון רחב של יישומים. במאמר זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על מדחסי אוויר, החל מבחירת המתאים לצרכים שלך ועד למקסום הפוטנציאל שלו.

למאמר המלא »
מכולת קירור להשכרה

בתעשייה המודרנית של היום, קיים צורך גדול וחשוב לייעול תהליכי האספקה של חומרים ומוצרים מקוררים. חברות המחזיקות במוצרים רגישים לטמפרטורה כגון תרופות, מזון מתכלה וכימיקלים זקוקות לפתרון פרקטי ובטוח לשינוע ואחסון המוצרים שלהם. לכן השכרת מכולות קירור התגלתה כאופציה מעשית וחסכונית, עבור חברות המעוניינות לשמור על שלמות המטען שלהן לאורך שרשרת האספקה.

למאמר המלא »
תאורת בריכה
עיצוב תאורת בריכה – שיפור האווירה

כשמדובר בעיצוב בריכה, בעלי בתים מתמקדים לרוב בגודל, בצורת ובגינון. עם זאת, היבט קריטי אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא עיצוב תאורת הבריכה. לא רק תאורה נכונה משפרת את האווירה הכללית של אזור הבריכה שלך, אלא שהיא גם משחקת תפקיד משמעותי בהבטחת בטיחות במהלך פעילויות שחייה ליליות. במדריך המקיף הזה, נחקור את ההיבטים השונים של עיצוב תאורת בריכה ונספק לכם טיפים חיוניים ליצירת סביבת בריכה מהממת ובטוחה.

למאמר המלא »
התקשרו עכשיו