כרטיס קאשבק – עושים קניות וחוסכים

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!
לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
תוכן עניינים

חברות אשראי מחפשות כל הזמן דרכים כיצד למשוך אליהן לקוחות חדשים, אשר יזמינו את כרטיסי האשראי שהן מציעות. לשם כך, הן יוצרות כרטיסים עם הטבות שונות, ומציעות תנאים אטרקטיביים למצטרפים חדשים וכן ללקוחות ותיקים. הצרכנים מצידם, מחפשים את הכרטיס שייתן להם הכי הרבה הטבות ויחסוך להם כסף כשהם מבצעים הוצאות שונות.

כרטיס קאשבק הוא דוגמא קלאסית, איך כרטיס אשראי יכול לחסוך לא מעט כסף, בכל פעם כשמבצעים הוצאה מסוימת. על פניו, זה אמור להיות הפוך, הכרטיס אמור לעודד אותנו לבצע הוצאות. במקרה הזה, הכרטיס מעודד אותנו להוציא כסף, בכך שהוא גם מחזיר לנו.

לקוח המזמין כרטיס קאשבק, יכול ליהנות ממנו על פי המאפיינים שחברת אשראי קבעה מראש. באופן טבעי הלקוח ירצה להזמין כרטיס שישרת אותו בצורה הטובה ביותר, בין אם זה על פי ההטבות שהוא מספק וכן התנאים שהוא מציע לכל מי שמחזיק ומשתמש בו.

 

איך זה עובד בפועל?

דוגמא של כרטיס קאשבק הוא החזר כסף באמצעות נקודות טיסה. לקוח המבצע רכישות באמצעות הכרטיס, נהנה מאפשרות לקבל בכל עסקה נקודות שאותן לממש בחברות תעופה (מקומיות ובינלאומיות), וכן בבתי מלון. בצורה כזו, הוא יכול לחסוך הרבה מאוד כסף בכל חופשה או נסיעת עבודה.

זו רק דוגמא אחת איך עובד כרטיס קאשבק. בזכות עסקאות שמבצעים עם הכרטיס, אפשר לקבל נקודות בהן ניתן להשתמש במקום לשלם כסף, מה שמביא חסכון עצום. ככל שמבצעים יותר עסקאות עם סכומי כסף גדולים יותר, כך גדל הסיכוי שיהיה אפשר לצבור הרבה יותר נקודות ואז החיסכון הוא עצום יותר.

חשוב להדגיש, ישנם כרטיסים שונים שמתבססים על קאשבק, כולל כרטיסים סטנדרטיים, כלומר כאלה שבכל עסקה אפשר לצבור נקודות בעזרת אפשר לקבל הטבות שונות, בין אם זה לתיאטרון, בתי קולנוע ומקומות אחרים. מי שמבצע עסקאות רבות יכול לצבור כמות גדולה של נקודות שתעזור לו לחסוך כסף באופן משמעותי.

 

מה עוד צריך לבדוק כשמזמינים כרטיס קאשבק?

לפני שמזמינים כרטיס, מוטב לבדוק עוד מספר פרטים בשביל לוודא שאכן משתלם להזמין ולהשתמש בו.

למשל, יש לבדוק מה עלות דמי כרטיס. במקרים רבים, במטרה למשוך לקוחות להזמין כרטיס מסוים, החברה מוותר על דמי כרטיס בשנה הראשונה. בכל מקרה, יש לבדוק כמה צריך לשלם עבור החזקה ושימוש בכרטיס החל מהשנה השנייה.

כמו כן, יש לבדוק מהי מסגרת הכרטיס המקסימאלית והאם יש קשר בין המסגרת לבין חשבון הבנק. אם מזמינים ישירות מהחברה, אזי שלא יהיה בהכרח קשר מאחר והחברה פועלת בנפרד ולא מושפעת ממצב החשבון של הלקוח.

עוד נקודה שחשוב לבדוק היא, האם יש סוגי כרטיסים (זהב, עסקי, פלטינה), מה ההבדלים בין הכרטיסים, ואם יש הבדלים מבחינת ההטבות שמקבלים המשתמשים בכל אחד מהכרטיסים.

כרטיס קאשבק

 

אודותינו

ברוכים הבאים לאתר שלנו!

השכרת מחפרון, השכרת בובקט ועבודות עפר עם החברה המובילה בארץ. אנחנו מציעים שירות מקצועי ואיכותי עם המון ותק ונסיון בתחום.

לפרטים ומידע נוסף כתבו לנו
קבלן שיפוצים
מה המחיר של הסמכת קבלן שיפוצים?

כל לקוח פוטנציאלי שרוצה לעשות פרויקט בנייה מחפש קבלן שיפוצים מוסמך ומקצועי. הדרך היעילה ביותר למצוא את הקבלן המתאים היא כמובן לחפש רק קבלנים רשומים בפנקס רשם הקבלנים. בשביל קבלנים, הרישום בפנקס פותח אינספור דלתות מקצועיות וכלכליות. אך כמה עולה הסמכת קבלן שיפוצים?

למאמר המלא »
שליטה במדחסי אוויר: המדריך החיוני שלך לבחירה ושימוש ביחידה המושלמת

ברוכים הבאים למדריך המקיף שלנו על מדחסי אוויר. בין אם אתה מקצוען או חובב עשה זאת בעצמך, ההבנה כיצד לבחור ולנצל את היחידה המושלמת היא חיונית עבור מגוון רחב של יישומים. במאמר זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על מדחסי אוויר, החל מבחירת המתאים לצרכים שלך ועד למקסום הפוטנציאל שלו.

למאמר המלא »
התקשרו עכשיו